העולם כידוע הופך ליותר ויותר דיגיטלי, ולכן הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלך בכל הפלטורמות הדיגיטליות הופכת להיות יותר ויותר חשובה. כרטיס ביקור דיגיטלי מחליף או משלים כרטיס ביקור פיזי שהוא לעיתים הקשר הראשון והרושם הראשוני של עדות פיזית לעסק שלך.
באמצעות שליחה מהירה ופשוטה של הכרטיס הדיגיטלי אתם יכולים להעביר את הנוכחות והמסר שלכם לכל לקוח פוטנציאלי ולהיות נוכח אצלו במכשיר הנייד באופן מיידי או במחשב או בלפטופ.
כרטיס ביקור דיגיטלי הינו נכס דיגיטלי פשוט אותו ניתן לקדם באופן אקטיבי וגם באופן אוטומטי במנועי חיפוש וברשתות חברתיות.
שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר ללקוחות שלכם להגיע אליכם בכל דרך אפשרית – טלפון, מיקום פיזי, מייל וכל דרך התקשרות שתרצו.
כרטיס ביקור דיגיטלי בניגוד לכרטיס ביקור פיזי שלרוב הולך לאיבוד, נשאר תמיד אצל הלקוח ולא יכול להעלם.
עיצוב הכרטיס הדיגיטלי משדר ללקוחות, לספקים ולשותפים עיסקיים – מסר של עסק רציני ואיכותי.
באמצעות הכרטיס הדיגיטלי הלקוחות יכולים לנווט אל העסק במהירות ולחיצת כפתור אחת.
קיבל את התואר השני ואת הדוקטורט מ-Copenhagen Business School בדנמרק. מחקרו מתמקד בצמיחה גלובלית של חברות אינטרנט.
מאז 2012 חבר סגל במרכז האקדמי רופין ומרצה מן החוץ באוניברסיטת תל אביב. מלמד קורסים בניהול אסטרטגי ובשיווק דיגיטלי.
יזם דיגיטלי משנת 2010, תחילה הקים אתר למסחר אלקטרוני, אחר כך ייסד סטארטאפ שהביא לקוחות דרך הפייסבוק מ3 קצוות תבל. בשנת 2014 מונה לנהל את השיווק הדיגיטלי של בוש וסימנס בארץ ומשנת 2016 חזר ליזמות דיגיטלית.
מנהל הקורס לשיווק דיגיטלי במרכז האקדמי רופין ומרצה אורח בבין-תחומי הרצליה ובMBA באוניברסיטת תל אביב.
Lorem ipsum dolor sit orot amet, consectetur adip scing
elit. Proin rutrum euismod dolor, ultricies aliq luam off
kool or taka ekolor.