קרה לך לאחרונה שהגיעו הרבה אנשים לאתר / דף הנחיתה שלך אבל הם יצאו או פשוט לא קנו/נרשמו?
חווית משתמש נכונה תגרום להם להישאר ולרכוש בקלות ובלי סימני שאלה.
נעים מאוד, אני שירה צינמון לינדנבלט, מאפיינת חוויית משתמש ולקוח.
אני מתכננת אתרים ודפי נחיתה שבהם המתעניינים הופכים במהרה ללקוחות משלמים. חוויית משתמש מתייחסת למנעד של היבטים כמו שיווק, עיצוב אבל בעיקר למיקרו-חוויות שנשענות על מגוון של היבטים פסיכולוגים וקוגניטיביים שמשפיעים על קבלת ההחלטות שלנו, לדוגמא איך העין סורקת את התוכן, הזיכרון שלנו לטווח קצר ולטווח ארוך ועוד.
כל זה כדי שנקודת המפגש בינך לבין המבקרים בנכס הדיגיטלי שלך תהיה אופטימלית. כבר שנים שאני מלווה יד ביד בעלי עסקים, יזמים וחברות, ואנחנו מדייקים ביחד את הנכסים הדיגיטליים שלהם כשאני גם מלמדת אותם איך לעשות את זה לבד, בלעדיי. מבחינתי, החוויה שלהם בתהליך חשובה לא פחות מזו שתהיה ללקוחות שלהם בנכס הדיגיטלי. אשמח שנראה ביחד איך אפשר לשדרג את הנכס הדיגיטלי שלך כדי שהעסק שלך באמת יפיק ממנו את המירב.